Одеський державний
аграрний університет

Факультет економіки та управління

Факультет економіки та управління

Освітня програма «Економіка»

Бакалавр

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

 

Результати опитування за 1 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

Результати опитування за 2 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

[згорнути]
Магістр

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

 

Результати опитування за 1 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

Результати опитування за 2 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

[згорнути]

Освітня програма «Облік і оподаткування»

Бакалавр

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

 

Результати опитування за 1 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

Результати опитування за 2 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

[згорнути]

Освітня програма «Менеджмент»

Бакалавр

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

 

Результати опитування за 1 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

Результати опитування за 2 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

[згорнути]
Магістр

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

 

Результати опитування за 1 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

Результати опитування за 2 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

[згорнути]

Освітня програма «Маркетинг»

Бакалавр

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

 

Результати опитування за 1 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

Результати опитування за 2 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

[згорнути]

 

Подати документи