Психологічна служба Одеського державного аграрного університету – це ключовий ресурс для підтримки та розвитку студентів, викладачів і співробітників. Її головна мета — створити комфортне академічне середовище, де кожен може розкрити свій потенціал, впоратися з труднощами та підтримувати емоційне здоров’я.
Консультації здобувачів проводить практичний психолог Крицька Антоніна Олегівна :
- в режимі online;
- безпосередня зустріч в каб. 514, пров. Матросова 6.
Графік роботи практичного психолога: понеділок-п’ятниця: 9.00-16.00 (посилання)
Тільки за попереднім записом!
Контакти для запису на консультацію:
- +380 (93) 669-90-94 – Крицька Антоніна Олегівна
- Email: antoninahanetskaya@gmail.com
Кожен здобувач чи працівник університету може звернутися за психологічною консультацією в домовлений час.
Кабінет психолога – це простір, де кожен може поділитись своїми проблемами та страхами й отримати кваліфіковану допомогу.
Для Вашого комфорту підібрано приміщення, яке оснащено м’якими меблями, з м’яким світлом та відділене від навчальних аудиторій, щоб кожен мав відчуття захищеності та приватності.
Також у кожному корпусі на 1 поверсі у вестибюлі є скриньки довіри. Вони створені для того, щоб кожен здобувач, викладач чи співробітник міг анонімно залишити повідомлення про свої проблеми, переживання або пропозиції. Для зручності є скринька довіри в онлайн форматі, вона знаходиться за посиланням.
Чому це важливо?
- Анонімність. Скринька довіри дозволяє вам поділитися тим, що турбує, не розкриваючи своєї особи. Це може бути першим кроком до вирішення проблеми, якщо ви не готові до особистої зустрічі.
- Доступність. Вам не потрібно домовлятися про час зустрічі. Просто напишіть про свій запит і опустіть його в скриньку у будь-який зручний для вас час.
- Різноманітність тем. Ви можете написати про будь-що: стрес через сесію, проблеми у спілкуванні з однолітками, конфлікти з викладачами, труднощі з адаптацією чи навіть ідеї щодо покращення психологічної атмосфери в університеті.
Як це працює?
Листи зі скриньок раз на 2 тижні переглядаються психологом. Якщо ваше повідомлення містить запит на допомогу, ми обов’язково відреагуємо. Якщо ви залишите свої контакти (наприклад, анонімну електронну пошту), психолог зможе зв’язатися з вами. Ваша конфіденційність гарантується.
Ми тут для вас. Не соромтеся користуватися цією можливістю. Кожен ваш лист – це важливий крок до створення більш сприятливого та комфортного середовища в нашому університеті.
Основні напрямки роботи:
- Індивідуальне консультування : здобувачі та співробітники можуть отримати конфіденційну підтримку для вирішення особистих проблем, пов’язаних із стресом, тривожністю, кризовими станами, проблемами у стосунках чи самооцінкою. Це допомагає вчасно знайти вихід із складної ситуації та запобігти її поглибленню.
- Групові заняття та тренінги : Служба організовує тренінги, спрямовані на розвиток Soft Skills. Це включає управління часом, розвиток лідерських якостей, навички ефективної комунікації та подолання стресу під час сесії. Участь у таких заняттях допомагає не лише здобути нові знання, а й знайти однодумців.
- Психологічна підтримка в кризових ситуаціях : у разі надзвичайних подій, таких як академічні невдачі, конфлікти або особисті втрати, служба надає невідкладну психологічну допомогу. Важливо, щоб ніхто не залишався сам на сам зі своїми переживаннями.
Чому це важливо?
Навчання в університеті — це не лише здобуття знань, але й період значних життєвих змін. Психологічна служба допомагає зменшити академічне вигорання, сприяє адаптації першокурсників та формуванню здорового клімату в університетській спільноті. Її робота ґрунтується на принципах конфіденційності, професіоналізму та поваги, що гарантує безпечне та довірливе середовище для кожного, хто звертається по допомогу.
РОБОТА З ПСИХОЛОГОМ ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ:
- пізнати краще себе (свій характер, здібності, можливості, тип особистості і т.д.);
- навчитись розуміти себе і свої переживання та адекватно виражати почуття;
- полюбити себе та життя;
- позбутися страхів, переживань, відчуття самотності та інших неприємних відчуттів;
- дізнатися як зберегти або відновити душевну рівновагу;
- стати впевненим у собі, у своїх силах;
- навчитись ставити цілі та досягати поставленої мети;
- навчитись самостійно організувати навчальну діяльність та досягати успішних результатів;
- навчитись розуміти інших людей та їх проблеми;
- дізнатися як налагодити стосунки з оточуючими людьми та зберегти їх;
- сформувати навички ефективного спілкування;
- навчитись уникати конфліктів та «правильно» виходити з них;
- знайти вихід із проблемної ситуації.

Презентація “ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА ОДАУ”
Памятка Психологічні поради у період кризи
Вербальна і невербальна комунікація
5 ЕФЕКТИВНИХ ПОРАД ДЛЯ САМОДОПОМОГИ
Ментальне здоров’я як важлива складова життєвого успіху здобувачів освіти впродовж життя
Тренінг для педагогів “Збереження та зміцнення психологічного здоров’я педагога”
ПЕРША ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ПРИ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ
- Звіт анкетування
- Звіт безбар’єрність
- Опитування про рівень стресу
- Звіт про зустріч зі здобувачами ветеринарного факультету
- Анкетування для здобувачів перших курсів
- Звіт про проведення заходів для запобігання булінгу
- Звіт про заходи зі здобувачами 193 спеціальності
- Звіт про проведення тренінгу ППД
- Звіт про тренінг зі здобувачами аспірантами ФВМ
- Звіт про роботу психологічної служби за 1 семестр 2025-2026 н.р.
- Дитяча лінія 116 111 або 0 800 500 225 (з 12.00 до 16.00);
- Гаряча телефонна лінія щодо булінгу 116 000;
- Уповноважений Верховної Ради з прав людини 0 800 50 17 20;
- Уповноважений Президента України з прав дитини 044 255 76 75;
- Центр надання безоплатної правової допомоги 0 800 213 103;
- Національна поліція України 102;
- Відповідальна особа в Одеському державному аграрному університеті за вжиття заходів щодо запобігання та протидії булінгу (цькуванню) – практичний психологКрицька Антоніна Олегівна (телефон +380 (93) 669-90-94 (з 09.00 до 16.00);
Також, ви можете надіслати свої повідомлення до Скриньки довіри за посиланням.
- Напрямки профілактики булінгу
- План заходів щодо протидії булінгу
- Порядок подання та розгляду заяв про факт булінгу
- Технологія реагування працівників ОДАУ на виявлення факту булінгу
- Памятка про Булінг
- Кібербулінг
- СТОП Булінг
- Буклет – “Як ти думаєш, це булінг ?”
- Алгоритм взаємодії щодо привенції та протидії булінгу (цькування)
