Одеський державний
аграрний університет

Факультет геодезії, землеустрою та агроінженерії

Факультет геодезії, землеустрою та агроінженерії

Освітня програма «Агроінженерія»

Бакалавр

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

 

Результати опитування за 1 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

Результати опитування за 2 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

[згорнути]
Магістр

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

 

Результати опитування за 1 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

Результати опитування за 2 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

[згорнути]

Освітня програма «Геодезія та землеустрій»

Бакалавр

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

 

Результати опитування за 1 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

Результати опитування за 2 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

[згорнути]
Магістр

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

 

Результати опитування за 1 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

Результати опитування за 2 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

[згорнути]

 

 

Подати документи