Одеський державний
аграрний університет

Агробіотехнологічний факультет

Агробіотехнологічний факультет

Освітня програма «Агрономія»

Бакалавр

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

 

Результати опитування 1 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

Результати опитування 2 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

[згорнути]
Доктор філософії

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

 

Результати опитування 1 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

Результати опитування 2 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

[згорнути]

Освітня програма «Захист і карантин рослин»

Бакалавр

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

 

Результати опитування 1 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

Результати опитування 2 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

[згорнути]

Освітня програма «Садівництво, плодоовочівництво та виноградарство»

Бакалавр

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

 

Результати опитування 1 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

Результати опитування 2 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

[згорнути]
Магістр

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

 

Результати опитування 1 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

Результати опитування 2 сем. 2024-2025 н.р.

Якість освітньої програми очима здобувача вищої освіти
Якість організації освітнього процесу
Проходження практики здобувачів вищої освіти
Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти
Запобігання конфлікту інтересів, розповсюдження булінгу та сексуальних домагань
Освітнє середовище здобувачів вищої освіти

[згорнути]

 

 

Подати документи