«Креативні методи навчання: гейміфікація освітнього процесу», лектор Тетяна ШАБАТУРА
В сучасній системі освіти все більше використовується гейміфікація як інноваційний процес навчання. Гейміфікація – це використання ігрових практик та механізмів у неігровому контексті для залучення користувачів до вирішення проблем. Сумісні дії задля досягнення власних цілей, віртуальність та зворотній відлік (виконання завдання за обмежений час) є елементами гейміфікованого процесу.
Завідувач кафедри економічної теорії і економіки підприємства, доктор економічних наук, професор Тетяна ШАБАТУРА 22.06.2022 року провела вебінар за темою «Креативні методи навчання: гейміфікація освітнього процесу» для НПП Одеського державного аграрного університету. Викладачі ознайомилися з актуальністю, метою та перевагами впровадження гейміфікації в освітній процес, а також можливостями, що надають ігрові сервіси на прикладі Kahoot, використання яких сприяє підвищенню якості викладання в ОДАУ та підвищенню мотивації здобувачів до дискусій стосовно наукових чи навчальних проблем.
Ознайомитись із презентацією вебінару можна за посиланням.