З 30 вересня в Східно-Баварському технічному університеті Амберг-Вайден в рамках проекту DILLUGIS стартувала Ukrainian-German Teaching Week, в рамках якої 6 викладачів трьох українських університетів (ОДАУ, НУ «Запорізька політехніка», НТУУ «Київський політехнічний університет імені Ігоря Сікорського) протягом восьми днів читатимуть лекції для німецьких та українських здобувачів в гібридному форматі.
Зокрема доценти кафедри менеджменту, к.е.н., доцент Марія Левіна-Костюк викладає курс «Інтернет-маркетинг», а к.е.н., доцент Наталія Телічко запропонувала для міжнародних здобувачів курс «Управління проектами»:
– курс «Інтернет-маркетинг» передбачає формування системи теоретичних і практичних знань щодо основних напрямків розвитку Інтернет-маркетингу, визначення оптимальних форм представлення та реалізації маркетингових рішень в умовах становлення інформаційної економіки.
– курс «Управління проектами» передбачає формування необхідних знань з основ управління проектами в умовах змін та навчання методології їх підготовки, планування та аналізу проектів, формування теоретичної та методологічної бази, необхідної для прийняття оптимальних управлінських рішень щодо впровадження змін в організації.
Близько 40 міжнародних здобувачів, що навчаються в Східно-Баварському технічному університеті Амберг-Вайден, та більше 100 українських здобувачів долучились до курсів. Серед них і здобувачі першого (бакалаврського) рівня Анастасія Солдатова (ОП Геодезія та землеустрій) та Марина Даровенко (ОП Захист і карантин рослин), які прихали до кампусу у місто Вайден та більше 20 здобувачів з Агробіотехнологічного факультету, факультету економіки та управління, факультету геодезії, землеустрою та агроінженерії долучились он-лайн.
Як зазначили під час відкриття Ukrainian-German Teaching Week координаторка проекту DILLUGIS д.е.н. Катерина Антонюк (професорка кафедри міжнародних економічних відносин НУ «Запорізька політехніка») та керівниця проекту проф. Юлія Хеігл, цей захід показує бажання німецьких інституцій сприяти залученню українських професорів як рівноправних учасників до європейської освітянської спільноти, а також значну зацікавленість у теоретичних та практичних напрацюваннях наших викладачів з боку міжнародних здобувачів. Університет переконаний, що реалізація освітніх сумісних програм сприятиме налагодженню і координації міжінституційної співпраці у сферах освіти та науки, інтеграції здобувачів в європейську освітню систему.