Маркетинг

Маркетинг

Є творчі здібності?

Обирай освітню програму “Маркетинг”!

Освітня програма «Маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр»

 

Бакалавр на основі повної загальної середньої освіти

Форма навчанняБюджетні місцяВартість контракту, грн.ГуртожитокМожливість практики у Європі
деннанаявні21500тактак
заочнанаявні15000на час сесіїтак

Вартість навчання на 2024-2025 навчальний рік

 

Бакалавр на основі молодшого спеціаліста/ фахового молодшого бакалавра/молодшого бакалавра

Форма навчанняБюджетні місцяВартість контракту, грн.ГуртожитокМожливість практики у Європі
деннанаявні23700тактак
заочнанаявні16600на час сесіїтак

Вартість навчання на 2024-2025 навчальний рік

 

Чому ти навчишся?

💥 Ви навчитесь:

✅ розуміти сутність бізнес-процесів;

✅ працювати в умовах ринкової економіки, яка ґрунтується на принципах конкуренції та вільного підприємництва;

✅ використовувати різноманітні інструменти для дослідження ринку та розподіляти його на сегменти;

✅ розробляти товарну та цінову політику, формуючи продуктові та цінові стратегії;

✅ обирати найперспективніші канали реалізації та вибудовувати збутову мережу;

✅ налагоджувати маркетингові комунікації, створюючи позитивний імідж організації, добираючи фірмовий стиль, опрацьовуючи рекламні кампанії, спілкуючись із громадськістю;

✅ ставити перед собою цілі та досягати їх; 🏆

✅ впевнено йти до своєї мети! 😉

 

💥 Ви зможете:

✅ з легкістю знайти роботу;

✅ відкрити власну фірму;

✅ насолоджуватись улюбленою справою;

✅ робити світ кращим! 😉

 

Ким ти можеш працювати? Маркетинг

✅ Маркетинг-директор

✅ Комерційний директор

✅ Маркетолог

✅ Бренд-менеджер

✅ Трейд-маркетинг менеджер

✅ Контент маркетинг менеджер

✅ Digital-маркетолог

✅ CRM Manager (Customer Relationship Manager)

✅ PR-маркетолог

✅ Маркетолог-рекламіст

✅ Продакт-менеджер

✅ Бізнес аналітик

✅ Менеджер зі збуту

✅ SMM (Social Media Marketing) -менеджер

✅ Таргетолог

 

Чому ми пропонуємо поступати на освітню програму “Маркетинг”?

Маркетинг

📣 МАРКЕТИНГ – це наука і мистецтво визначення потреб, смаків та уподобань покупців, з метою формування та задоволення попиту на товари та послуги.

✔️ Маркетолог знає хто на ринку король і як запропонувати йому саме те, що він хоче!

✔️ Маркетолог спрямовує свій професіоналізм на те, щоб підприємство виробляло саме ту продукцію, яка потрібна споживачеві, бо лише за таких умов є перспективи розвитку в будь-якої організації, адже, коли ти виробляєш той товар чи надаєш послугу, яка користується попитом, то ніяких зусиль для її реалізації не потрібно докладати.

✔️ Спеціальність маркетинг входить в ТОП-5 найбажаніших спеціальностей серед вступників.

✔️ Маркетингова діяльність стала невід’ємною частиною не лише бізнес-структур, а й неприбуткових організацій та державних установ.

 

ПЕРЕВАГИ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ:

 

✅ передбачає творчий підхід

✅ дозволяє реалізуватися в різних напрямах професії (маркетингова аналітика, піар, копірайтинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг) та різних галузях економіки (банківська сфера, торгівля, виробництво, сфера надання послуг, туризм, агробізнес)

✅ передбачає багато спілкування

✅ висока заробітна плата – від 20 000 грн.

✅ передбачає ділові подорожі

✅ можливість створення власного бізнесу

✅ завжди актуальна професія на ринку праці

Наші переваги – Висока якість навчання!

  • Новітні науково-теоретичні та прикладні розробки у сфері менеджменту і маркетингу.
  • Актуальна інформація про механізми державного регулювання бізнесу.
  • Передовий вітчизняний і світовий досвід.
  • Кваліфіковані консультації та творче співробітництво в науково-дослідній роботі.
  • Можливість навчитися працювати в команді, приймати рішення і досягати результату, освоювати нові види діяльності, креативно вирішувати завдання, працювати над собою.
  • У навчальному процесі використовуються комплексні ситуаційні завдання, ділові ігри, Case-study, розробка бізнес-планів та інвестиційних проектів, сучасне програмне забезпечення для проведення контролю знань.

Додаткова інформація

Основні фахові предмети за освітньою програмою «Маркетинг»:

  • Інфраструктура товарного ринку
  • Маркетинг
  • Менеджмент
  • Соціальна відповідальність бізнесу
  • Поведінка споживачів
  • Маркетингові дослідження
  • Бізнес-аналітика в управлінні підприємствами
  • Маркетингова товарна політика
  • Копірайтинг
  • Маркетингова цінова політика
  • Маркетингова комунікаційна політика
  • Web-дизайн в маркетингу
  • Ризики в маркетинговій діяльності
  • Маркетингова політика розподілу і збуту
  • Інтернет-маркетинг
  • Зовнішньоекономічна діяльність підприємства
  • Менеджмент стартап-проєктів в маркетинговій діяльності
  • Стратегічний маркетинг
  • Міжнародний маркетинг
  • Логістика
  • Рекламний менеджмент
  • Маркетинг в аграрній сфері
  • Економіко-математичне моделювання та прогнозування в маркетинговій діяльності
  • Статистика
  • Оптимізаційні методи і моделі
Подати документи