Є творчі здібності?
Обирай освітню програму “Маркетинг”!
Освітня програма «Маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр»
Бакалавр на основі повної загальної середньої освіти
Форма навчання | Бюджетні місця | Вартість контракту, грн. | Гуртожиток | Можливість практики у Європі |
денна | наявні | 21500 | так | так |
заочна | наявні | 15000 | на час сесії | так |
Вартість навчання на 2024-2025 навчальний рік
Бакалавр на основі молодшого спеціаліста/ фахового молодшого бакалавра/молодшого бакалавра
Форма навчання | Бюджетні місця | Вартість контракту, грн. | Гуртожиток | Можливість практики у Європі |
денна | наявні | 23700 | так | так |
заочна | наявні | 16600 | на час сесії | так |
Вартість навчання на 2024-2025 навчальний рік
Чому ти навчишся?
💥 Ви навчитесь:
✅ розуміти сутність бізнес-процесів;
✅ працювати в умовах ринкової економіки, яка ґрунтується на принципах конкуренції та вільного підприємництва;
✅ використовувати різноманітні інструменти для дослідження ринку та розподіляти його на сегменти;
✅ розробляти товарну та цінову політику, формуючи продуктові та цінові стратегії;
✅ обирати найперспективніші канали реалізації та вибудовувати збутову мережу;
✅ налагоджувати маркетингові комунікації, створюючи позитивний імідж організації, добираючи фірмовий стиль, опрацьовуючи рекламні кампанії, спілкуючись із громадськістю;
✅ ставити перед собою цілі та досягати їх; 🏆
✅ впевнено йти до своєї мети! 😉
💥 Ви зможете:
✅ з легкістю знайти роботу;
✅ відкрити власну фірму;
✅ насолоджуватись улюбленою справою;
✅ робити світ кращим! 😉
Ким ти можеш працювати?
✅ Маркетинг-директор
✅ Комерційний директор
✅ Маркетолог
✅ Бренд-менеджер
✅ Трейд-маркетинг менеджер
✅ Контент маркетинг менеджер
✅ Digital-маркетолог
✅ CRM Manager (Customer Relationship Manager)
✅ PR-маркетолог
✅ Маркетолог-рекламіст
✅ Продакт-менеджер
✅ Бізнес аналітик
✅ Менеджер зі збуту
✅ SMM (Social Media Marketing) -менеджер
✅ Таргетолог
Чому ми пропонуємо поступати на освітню програму “Маркетинг”?
📣 МАРКЕТИНГ – це наука і мистецтво визначення потреб, смаків та уподобань покупців, з метою формування та задоволення попиту на товари та послуги.
✔️ Маркетолог знає хто на ринку король і як запропонувати йому саме те, що він хоче!
✔️ Маркетолог спрямовує свій професіоналізм на те, щоб підприємство виробляло саме ту продукцію, яка потрібна споживачеві, бо лише за таких умов є перспективи розвитку в будь-якої організації, адже, коли ти виробляєш той товар чи надаєш послугу, яка користується попитом, то ніяких зусиль для її реалізації не потрібно докладати.
✔️ Спеціальність маркетинг входить в ТОП-5 найбажаніших спеціальностей серед вступників.
✔️ Маркетингова діяльність стала невід’ємною частиною не лише бізнес-структур, а й неприбуткових організацій та державних установ.
ПЕРЕВАГИ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ:
✅ передбачає творчий підхід
✅ дозволяє реалізуватися в різних напрямах професії (маркетингова аналітика, піар, копірайтинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг) та різних галузях економіки (банківська сфера, торгівля, виробництво, сфера надання послуг, туризм, агробізнес)
✅ передбачає багато спілкування
✅ висока заробітна плата – від 20 000 грн.
✅ передбачає ділові подорожі
✅ можливість створення власного бізнесу
✅ завжди актуальна професія на ринку праці
Наші переваги – Висока якість навчання!
- Новітні науково-теоретичні та прикладні розробки у сфері менеджменту і маркетингу.
- Актуальна інформація про механізми державного регулювання бізнесу.
- Передовий вітчизняний і світовий досвід.
- Кваліфіковані консультації та творче співробітництво в науково-дослідній роботі.
- Можливість навчитися працювати в команді, приймати рішення і досягати результату, освоювати нові види діяльності, креативно вирішувати завдання, працювати над собою.
- У навчальному процесі використовуються комплексні ситуаційні завдання, ділові ігри, Case-study, розробка бізнес-планів та інвестиційних проектів, сучасне програмне забезпечення для проведення контролю знань.
Додаткова інформація
Основні фахові предмети за освітньою програмою «Маркетинг»:
- Інфраструктура товарного ринку
- Маркетинг
- Менеджмент
- Соціальна відповідальність бізнесу
- Поведінка споживачів
- Маркетингові дослідження
- Бізнес-аналітика в управлінні підприємствами
- Маркетингова товарна політика
- Копірайтинг
- Маркетингова цінова політика
- Маркетингова комунікаційна політика
- Web-дизайн в маркетингу
- Ризики в маркетинговій діяльності
- Маркетингова політика розподілу і збуту
- Інтернет-маркетинг
- Зовнішньоекономічна діяльність підприємства
- Менеджмент стартап-проєктів в маркетинговій діяльності
- Стратегічний маркетинг
- Міжнародний маркетинг
- Логістика
- Рекламний менеджмент
- Маркетинг в аграрній сфері
- Економіко-математичне моделювання та прогнозування в маркетинговій діяльності
- Статистика
- Оптимізаційні методи і моделі