Одесский государственный
аграрный университет

Конкурс Erasmus + на обучение и стажировку в 2021/2022 н. г. в Университете им. Ататюрк (Турция)

Конкурс Erasmus + на обучение и стажировку в 2021/2022 н. г. в Университете им. Ататюрк (Турция)

До уваги студентів і викладачів ОДАУ!

Оголошується конкурс Еразмус+ на навчання та стажування у 2021/2022 навчальному році у четвертому за величиною університеті Турецької Республіки – Університеті ім. Ататюрк (м. Ерзурум) – (Deadline – до 18.05 і до 21.05.2021 року). Офіційний веб-сайт університету (Atatürk Üniversitesi): https://www.atauni.edu.tr/

Відповідно до умов проекту здобувачі вищої освіти ІІІ та IV курсів бакалаврату та V курсу першого року навчання магістратури  факультету ветеринарної медицини та агробіотехнологічного факультету ОДАУ мають можливість навчатися упродовж 5 місяців, а науково-педагогічні працівники мають можливість пройти стажування у формі викладання/стажування упродовж 7 днів в Університеті ім. Ататюрк у м. Ерзурум у першому семестрі 2021/2022 н. р. Попередньо узгоджені дати номінацій – 31.06.2021 і 30.11.2021 р. (можливі зміни щодо дат мобільностей, інформація уточнюється).

Усього заплановано: 1 студент (на навчання на 1 семестр), 1 студент (на стажування на 2 міс.), 1 викладач (по викладацькій мобільності упродовж 7днів), та 1 співробітник (на навчання упродовж 7 днів).

ДЛЯ СТУДЕНТІВ

Кандидати повинні відповідати таким вимогам:

– бути студентом (кою) ОДАУ;
– володіти англійською мовою не нижче рівня В1.

Для здобуття індивідуального гранту необхідно до 18.05.2021 року надіслати документи до Відділу міжнародного співробітництва та зовнішньоекономічних зв’язків Університету АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ:
● аплікаційну форму (IFNUL Erasmus Application Form for students and staff);
● резюме/ СV (формат Europass) ;
● фотокопію закордонного паспорту;
● для студентів – довідку про навчання
в ОДАУ;

  • підписаний студентом та координатором академічної мобільності від факультету план навчання в Університеті-партнері – Learning Agreement for Studies (перелік курсів студентам необхідно узгодити з деканатом для подальшого часткового або повного перезарахування обраних дисциплін);
    ● для бакалаврів– виписку з оцінками та кредитами з кожного предмету (Transcript of Records), завірену в деканаті;

для магістрів – оригінал диплому бакалавра та додатку до диплому + виписку з оцінками та кредитами з кожного предмету за період навчання в магістратурі (Transcript of Records), завірену в деканаті;

  • сертифікат про підтвердження знання англійської мови не нижче рівня В1 (перевага надаватиметься офіційним сертифікатам, таким як TOEFL, IELTS тощо);
    ● мотиваційний лист (максимальний обсяг – 1 сторінка формату А4).

ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ТА АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Кандидати повинні відповідати таким вимогам:

– бути адміністративним працівником / викладачем (кою) ОДАУ;
– володіти англійською мовою не нижче рівня B2 у разі викладання або B1 у разі стажування.

Для здобуття індивідуального гранту необхідно до 21.05.2021 року подати до Відділу міжнародного співробітництва та зовнішньоекономічних зв’язків університету такі документи АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ:

  • аплікаційну форму (IFNUL Erasmus Application Form for students and staff);
  • резюме / СV (формат Europass) зі списком публікацій;
  • фотокопію першої сторінки закордонного паспорту;
  • довідку з місця роботи;
  • підписаний викладачем для викладання (Mobility Agreement ) або викладачем для стажування та адміністративним працівником (Mobility Agreement for Training) та проректором з наукової роботи та міжнародних зв`язків план стажування в Університеті-партнері;
  • сертифікат про підтвердження знання англійської не нижче рівня B2у разі викладання або B1у разі стажування (перевага надаватиметься офіційним сертифікатам, таким як TOEFL, IELTS тощо);
  • мотиваційний лист (максимальний обсяг – 1 сторінка формату А4),
  • лист підтримки з приймаючого університету (Letter of Support by the Host University). Лист підтримки – це попереднє запрошення, яке видається заявнику з боку приймаючого університету. Цей лист має бути написаний і підписаний уповноваженим представником приймаючої сторони (професор, завідувач кафедри, інші науково-педагогічні працівники), який готовий прийняти заявника у випадку, якщо заявник буде номінований на отримання гранту.

УВАГА! Для участі викладачів ОДАУ у програмах академічної мобільності обов’язковим є встановлення попереднього контакту з приймаючим професором / кафедрою / науковим центром / неакадемічним підрозділом (окрім staff training weeks). Встановлення такого контакту є особистою відповідальністю викладача університету (відділ міжнародного співробітництва та зовнішньоекономічних зв’язків може надати консультаційну допомогу).

Вимоги, яким  повинні відповідати кандидати та необхідні документи зазначені у положенні від 29 жовтня 2019 року, протокол №4 «Про порядок реалізації права на академічну мобільність учасниками освітнього процесу Одеського державного аграрного університету» (https://osau.edu.ua/wp-content/uploads/2020/07/pro-poryadok-realizatsiyi-prava-na-akademichnu mobilnist.pdf).

Всі документи необхідно:

– подати в паперовому вигляді у Відділ міжнародного співробітництва та зовнішньоекономічних зв’язків;

– надіслати (скановані копії по порядку згідно вимог одним файлом у форматі PDF) на електронні скриньки primaveraryna@gmail.com та andrii_kovtun@ukr.net.

У полі електронного листа Subject та в назві pdf-файлу обов’язково треба вказати назву університету, прізвище претендента та тип мобільності (зразок – Odau_Petrenko_Student). Будь-які документи, надіслані після вказаного терміну та листи, які матимуть в темі листа іншу назву не будуть прийняті до розгляду.

Відбір студентів та викладачів, номінованих на участь у програмі мобільності, буде здійснюватися ОДАУ згідно критеріїв, визначених у наказі Ректора «Про порядок організації та проведення конкурсу за програмою Еразмус+ КА1».

Процедура зарахування. Відділ міжнародного співробітництва та  зовнішньоекономічних зв’язків інформує учасників про результати конкурсу. На підставі критеріїв відбору (за кожен окремий пункт критеріїв учасник отримує бали) формується рейтинговий список найсильніших кандидатів в порядку спадання, що дозволяє згодом сформувати список номінованих кандидатів на участь у програмі мобільності та резервний список. Відділ надсилає список номінованих осіб до університету, який приймає учасників мобільності в рамках програми Erasmus+. Остаточне рішення про прийняття або неприйняття номінованих кандидатів ухвалюється приймаючою стороною. У випадку відмови від участі у програмі мобільності номінованої особи, учасники з резервного списку подаються на розгляд приймаючого університету, відповідно до черговості у рейтинговому списку.

Переможцям конкурсу виплачуватимуть стипендію та відшкодують витрати на проїзд за кошти проекту.

Просимо звернути увагу, що кожен учасник самостійно покриває витрати на страхування та витрати пов’язані з отриманням дозволу на проживання в країні перебування під час мобільності. Сума витрат на подорож базується не на ціні самого квитка, а вираховується відповідно до відстані від домашнього до приймаючого університету за допомогою онлайн-калькулятора: http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/tools/distance_en.htm

За більш детальною інформацією звертатися до координатора проекту – начальника Відділу міжнародного співробітництва та зовнішньоекономічних зв’язків Антонік Ірини (primaveraryna@gmail.com), (097) 603 2886; адреса: вул. Пантелеймонівська, 13, к. 208.

Другие новости

Подать документы