Одеський державний
аграрний університет

Турбота про суспільство — в ДНК компанії Syngenta

Турбота про суспільство — в ДНК компанії Syngenta

Принципи і цінності Syngenta визначають позицію компанії як такої, що змінює уявлення людей про сільське господарство і покращує якість життя. Тому корпоративна соціальна відповідальність є однією із ключових у діяльності компанії.

З-поміж особливих та пріоритетних напрямів КСВ-політики Syngenta — фокус на дбайливе ставлення до людей: наших співробітників, клієнтів, дітей і молоді та й загалом населення громад.

Саме це й обумовлює наші дії та оперативну реакцію на ситуацію з пандемією коронавірусу. Наша компанія однією з перших виділила кошти на закупівлю бензину для Департаменту охорони здоров’я Київської області, у підпорядкуванні якого знаходиться 14 інфекційних лікарень. Також Syngenta надала допомогу Благодійному фонду «Крона» в розмірі 100 тис. грн на закупівлю засобів індивідуального захисту для лікарень Київської та Івано-Франківської областей.

Від самого початку карантину було вжито всіх рекомендованих МОЗ та ВООЗ заходів безпеки на всіх без виключення об’єктах Syngenta, 30% бізнес-процесів було переведено в онлайн-режим. Незважаючи на це, ми не зупинили свою діяльність на період посівної кампанії, а продовжували працювати й оперативно надавати українським сільгоспвиробникам необхідні консультації, продукти та послуги. Ми забезпечили всіх працівників індивідуальними засобами дезінфекції та захисту.

У період карантину кількість внутрішніх комунікацій значно зросла. Ми регулярно надавали актуальну інформацію про поточну ситуацію, доводили до відома всіх співробітників нашу політику стосовно протидії поширенню COVID-19, правила роботи та перебування на об’єктах компанії, новини. Чим більше колеги отримують інформації, тим менше в колективі виникає запитань і тривожності.

Ми не забували й про психологічне здоров’я наших співробітників. Зважаючи на серйозність обставин, нестандартні умови, ми розуміємо, наскільки важлива професійна психологічна підтримка. Кожен працівник компанії має можливість індивідуального конфіденційного консультування з кращими психологами. Також щоп’ятниці ми проводимо онлайн-вебінари для колег з усіх регіонів.

Syngenta не зупинила проєкти освітнього спрямування, які визначені важливим напрямом корпоративної культури та соціальної відповідальності компанії.

Ми прагнемо розвивати талановиту молодь і готувати справжніх фахівців у сільськогосподарському секторі. Ми працюємо над тим, щоб зацікавити молодь і переконати залишитися в Україні, а також розвивати її аграрний потенціал.

Цієї зими Syngenta стартувала з новітнім освітнім проєктом Generation A, який спрямований на співпрацю з університетами та розвиток талановитої аграрної молоді. Generation A — це про агроосвіту, нове покоління та про підготовку молодих і досвідчених кадрів для агрогалузі.

Крім того, було підписано Меморандуми про науково-технічну, дослідницьку та демонстраційну співпрацю з Полтавською державною аграрною академією (ПДАА), Одеським державним аграрним університетом (ОДАУ), Харківським національним аграрним університет ім. В. В. Докучаєва та Білоцерківським національним аграрним університетом.

Фахівцями Syngenta розроблено унікальну програму навчання, яка включає в себе 4 модулі: агрономія, маркетинг, продажі, soft skills — цікаві лекції та практичні заняття, екскурсії та поїздки на R&D станції та в лабораторії. У рамках проєкту були відібрані наймотивованіші студенти агрономічних спеціальностей, які отримали можливість попрактикуватися з досвідченими менторами Syngenta у справжніх польових умовах і лабораторіях, навчитися сучасних технологій, освоїти інноваційні підходи, роботу на новітньому обладнанні й водночас прокачати комунікабельність та вміння працювати в команді. Наразі завершується практична робота студентів з ПДАА, і ми дуже пишаємося першими результатами.

Подальші кроки та плани проєкту дуже амбітні. З вересня ми починаємо новий відбір студентів з Харкова та Одеси, готуємо для них теоретичний блок навчання і вже формуємо окремий модуль актуальної теоретичної інформації для викладачів навчальних закладів — партнерів проєкту Generation A.

Ми розуміємо, що потенціал розвитку сільського господарства полягає в поєднанні людей та інноваційних технологій, і така комбінація має безмежні перспективи. Саме люди є рушієм змін, а молоді, активні, амбітні, мотивовані та навчені студенти — це неоціненний внесок у майбутнє всієї країни. До того ж якісна освіта сприяє досягненню багатьох Цілей сталого розвитку, як-то: подолання бідності, сприяння гарному здоров’ю, створення гідних робочих місць. Саме на це націлена діяльність та соціальна політика компанії Syngenta.

Джерело nv.ua

Інші новини

Подати документи