Головна » Профорієнтаційна робота

Одеський державний аграрний університет запрошує учнів 11-х класів, а також випускників минулих років, які бажають поглибити свої знання і підготуватися до зовнішнього незалежного оцінювання з загальноосвітніх предметів за допомогою типових тестів для зовнішнього незалежного оцінювання 2018 року на підготовчі курси.

Профорієнтаційна робота

Факультет ветеринарної медицини та біотехнологій готує фахівців наступних спеціальностей: 204 «Технологія виробництва та переробки продукції тваринництва», 211 «Ветеринарна медицина» та 212 «Ветеринарна гігієна, санітарія та експертиза»здобувачів вищої освіти ступенів«бакалавр» і «магістр».

Факультет ветеринарної медицини та біотехнологій – один з найчисленніших в Одеському державному аграрному університеті. Заснований він ще у 1918 році і за роки свого існування підготував близько
10 тис лікарів ветеринарної медицини та технологів.

Сьогодні факультет є надзвичайно популярним серед абітурієнтів, що обумовлено високим попитом на спеціалістів, яких він готує, а також універсальністю отримуваних спеціальностей.

Загалом, підготовка фахівців здійснюється на 8-ми кафедрах. Підготовка здійснюється за спеціальностями:

На нашому факультеті за спеціальністю 204 “Технологія виробництва та  переробки продукції тваринництва” готують фахівців за наступними спеціалізаціями “Кінологія”, “Бджільництво”,“Рибництво”, “Племінна справа”.

– підготовка висококваліфікованих фахівців-технологів з виробництва та переробки продукції тваринництва є головною метою навчання

Працевлаштування:випускники факультету працюють у господарствах різних форм власності керівниками та головними технологами на підприємствах з виробництва або переробки продукції тваринництва, селекціонерами, технологами-дослідниками, організаторами з племінної справи та спеціалістами з контролю якості продукції, кінологами при УМВС та митній службі України, іхтіологами, дресирувальниками в дельфінаріях тощо.

211 – ветеринарна медицини (випускники можуть працювати в подальшому ветеринарними лікарями с/г підприємств, у діагностичних та лікувальних установах ветеринарної медицини, Нацгвардії, регіональній службі, управлінні Держпродспоживслужби та її підрозділах, збройних силах України, науково-дослідних установах, випробувальних центрах та ін.);

212 – ветеринарна гігієна, санітарія та експертиза (працевлаштування – регіональна служба ветеринарного контролю на державному кордоні України та транспорті; Збройні сили України, Національна гвардія України, Національна поліція України (підсобні господарства, розплідники тварин); науково-дослідні установи, випробувальні центри; навчальні заклади І-ІV рівнів акредитації; науково-дослідні установи судових експертиз України; установи Держстандартметрології; вітчизняні та іноземні фірми (представництва, комерційні структури), які працюють у сфері ветеринарної гігієни, санітарії і експертизи; установи системи державної та приватної ветеринарної медицини, які здійснюють державний і внутрішній контроль гігієнічних вимог і застосовують ризик-орієнтований підхід на всіх етапах виробництва, переробки, транспортування, приймання, зберігання і реалізації харчових продуктів тваринного та рослинного походження, кормів, кормових добавок, преміксів: потужності з виробництва м’яса і м’ясопродуктів, молока і молокопродуктів, риби і рибопродуктів, бойні, забійно-санітарні пункти, птахокомбінати, птахобойні, рибодобувні судна, цехи з виготовлення напівфабрикатів, холодильники, холодокомбінати, потужності з виробництва кормів; підприємства з виробництва ветеринарних препаратів, субстанцій, підприємства з виробництва та зберігання готових кормів, кормових добавок та преміксів для тварин; утилізаційні ветеринарно-санітарні заводи; штамів мікроорганізмів, репродуктивного та патологічного матеріалу, фармакологічних та біологічних препаратів, засобів ветеринарної медицини, засобів догляду за тваринами та побічних продуктів, запобігання забрудненню довкілля через об’єкти санітарних заходів, дотримання вимог санітарного законодавства, виконання фітосанітарних заходів, обігу пестицидів та агрохімікатів, використання біологічних контрольних організмів, а також державний контроль на агропропродовольчих ринках, торговельних мережах (магазини, супермаркети, продовольчі склади, оптові бази), в зонах промислу тварин (мисливські господарства), а також на шкіряно-хутрових заводах; віваріях; у центрах утримання безпритульних домашніх і диких тварин; зоопарках, заповідниках, заказниках тощо.

Вступні іспити за спеціальностями 204,211 та 212: українська мова, біологія, хімія.

Вступаючи на факультет ветеринарної медицини та біотехнологій ви обираєте престижну та актуальну професію, фінансове благополуччя та впевненість у завтрашньому дні, а також незабутні студентські роки.

Для того, щоб стати успішним ветеринарним лікарем, перш за все слід любити тварин, бажати приносити користь суспільству, бути готовим все життя вчитись та професійно розвиватись, стати гідною людиною у «білому халаті». Недаремно існує вислів видатного публіциста Євсеєнка С. С., який щеу 1894 році сказав: «Гуманна медицина охороняє людину, а ветеринарна – зберігає людство».

 

Студентські гуртожитки ОДАУ призначені для проживання на період навчання іногородніх студентів, довузівської підготовки іноземних громадян, аспірантів тощо, а також студентів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, за умови відсутності в них іншого місця проживання.

У кожному гуртожитку обирається рада студентського самоврядування, яка є ланкою між керівництвом університету та студентством. Рада студентського самоврядування кожного гуртожитку має свою структуру, до якої входять представники кожного поверху з студентів-мешканців гуртожитків, яких обирають на звітно-виборчих конференціях гуртожитків. Головним завданням спільної роботи адміністрації та студентського активу є захист основних прав та інтересів студентської молоді, створити необхідні умови для проживання, навчання та відпочинку студентів, при яких студенти вважали б гуртожиток власною домівкою.

Начальник студентського містечка Бондаренко Любов Яківна.

Гуртожиток №1і №2 комендант Верба Тетяна Сергіївна. Гуртожитки розташовані на вул. Семінарська 9 та пров. Матросова 4.

Гуртожиток №4 комендант  Колєнцов Дмитро Ігоревич. Гуртожиток знаходиться на вул. Героїв Крут 17.

Гуртожиток №5 завідуюча  Данкогло Катерина Валеріївна. Гуртожиток розташований за адресою вул.Канатна 98.

Студенти, які поселені до гуртожитків повинні знати і суворо дотримуватися «Правил внутрішнього розпорядку в гуртожитках» та умов Договору на право проживання студента в гуртожитку.

Для студентів обладнані кімнати для самопідготовки, спортивна, тренажерна та зала для занять фітнесом. Також є спортивний майданчик.

В студмістечку є ізолятори, медпункт. В 5 гуртожиткує буфет.Завідувач та коменданти  гуртожитків забезпечують утримання приміщень гуртожитку в належному стані відповідно до встановлених санітарних норм та правил, утримують в належному стані закріплену територію та зелені насадження, своєчасно вживають заходів щодо реалізації пропозицій студентів, які проживають у гуртожитках, інформують їх про прийняті рішення.

У студмістечку проведена локальна комп’ютерна мережа з можливістю доступу в Інтернет, яка є в кожному з гуртожитків.

Гуртожитки є коридорного типу і блочного типу. Кімнати розраховані на проживання 2-3 осіб. У гуртожитках коридорного типу санвузли, душеві та кімнати з умивальниками розташовані на кожному.У гуртожитках блочного типу блок складається з двох . У кожному блоці окремо стоять санвузол і душові.У гуртожитках блочного типу блок складається з двох кімнат. У кожному блоці окремий санвузол і душова, на кожному поверсі знаходиться кухня.

Всі гуртожитки забезпечуються централізованим опаленням та водопостачанням.

Приємно відзначити, що студенти, які проживають в гуртожитках, дбають про чистоту і порядок у своїх кімнатах, тому там завжди чисто і затишно.

 

З повагою,

Начальник студентського містечка                        Л.Я. Бондаренко

 

Шановні абітурієнти! Запрошую на навчання на інженерно-економічний факультет

       Інженерно-економічний факультет

готує висококваліфікованих фахівців – інженерів-механіків з експлуатації та ремонту тракторів, автомобілів та іншої сільськогосподарської  техніки з 1983 року за освітньо-кваліфікаційними рівнями (ОКР) бакалавр, магістр. За час свого існування на факультеті випущено близько 3000 випускників.

Для перевтілення випускників шкіл в інженерів-механіків студенти вивчають 50 дисциплін гуманітарної, загальнотехнічної та фахової спрямованості: гуманітарні – формують світогляд студентів; загальнотехнічні (нарисна геометрія, матеріалознавство, теорія механізмів та машин, комп’ютерна техніка тощо) – формують інженерне мислення та здатність виконувати інженерні розрахунки  з використанням персональних комп’ютерів ; фахові (трактори і автомобілі, с.-г. машини, ремонт с.-г. техніки тощо) – формують в майбутніх інженерах-механіках здібність та вміння експлуатації і ремонту с.-г. техніки, а також  проектування нових ефективних засобів механізації с.-г. виробництва. За період навчання студенти набувають практичних навичок слюсаря, тракториста, водія.

Під час навчання і проходження навчальних та виробничих практик у кращих ремонтних підприємствах і господарствах України та за кордоном , студенти закріплюють теоретичні знання, набувають практичних навичок інженера-механіка та керівника  колективу.

Інженерно-економічний факультет має всі можливості для підготовки висококваліфікованих інженерів. Всі лабораторії кафедр укомплектовані сучасним  обладнанням. У  комп’ютерному класі факультету студенти виконують лабораторні роботи, курсові та дипломні проекти.

Факультет ефективно співпрацює з

Люблінською сільськогосподарською Академією (Польща) і є постійним

учасником щорічної міжнародної конференції “MOTOROL”. За результатами наукової діяльності викладачів факу-льтету  видається збірник наукових праць “Аграрний вісник Причорномор”я”. На факультеті проводяться студентські олімпіади, переможці яких приймають участь у всеукраїнських студентських олімпіадах. Найкращі випускники продов-жують наукову роботу в аспірантурі.

Майбутнє працевлаштування.

Наші випускники працюють на інженерних і керівних посадах  в районних, обласних адміністраціях,  головними та провідними спеціалістами на підприєм-ствах агропромислового комплексу, науково-дослідних установах,  керівниками сільськогосподарських та ремонтних підприємств на посадах головних інженерів, головних механіків, механіків, завідуючих майстернями, гаражами, високова-ліфікованими спеціалістами на станціях технічного сервісу, в приватних підприємствах з продажу та технічному обслуговуванню вітчизняної та імпортної техніки, викладають в професійно-технічних училищах, технікумах, коледжах та вищих навчальних закладах.

На період навчання студенти забезпечуються гуртожитком


Одним з основних напрямків діяльності  відділу інформації  безумовно є профорієнтаційна робота, а саме заходи, які б стимулювали пошук  молодою людиною, школярем, майбутню професію,  яка буде сприяти  найефективнішим засобом  розвитку рівня  людини, як фахівця, людини, що проявляє соціально-економічну  ініціативу,  вчиться отримувати інтелектуальну  та трудову  незалежності.

Головною метою профорієнтаційної роботи є сприяння усіма доступними  методами посиленню конкурентоспроможності  спеціальностям, яким навчають в аграрному  університеті,  освітньому просторі завдяки навчанню за освітньо-кваліфікаційним рівнем  «бакалавр» та «магістр».       Крім того, важливими завданнями профорієнтації є інформування про особливості та переваги професії  в цілому і викладача вищого навчального закладу зокрема, про нові професійні можливості у кар’єрному зростанні.

У чому ж полягає суть профорієнтаційної роботи?Головним завданням профінформації є виховання любові до будь-якого виду трудової діяльності, знайомство з потребами народного господарства країни в цілому і конкретного регіону зокрема у фахівцях на сучасному етапі і на найближчу перспективу. Вона також в першу чергу повинна піднімати престиж затребуваних на ринку праці професій.

Її завдання повністю збігаються із завданнями загальноосвітньої школи, визначеними Законом про освіту   від 05.09.2017 № 2145-VIII. Це підготовка учня до обґрунтованого вибору професії, що задовольняє як особисті інтереси, так і суспільні потреби. Вона містить такі види профорієнтаційної діяльності:

  • професійну інформацію – вона передбачає повне і всебічне знайомство учнів зі світом професій, з правилами вибору професії, з соціально-економічними, психологічними і медико-фізіологічними аспектами вибору професії, що є найважливішою передумовою для вироблення готовності до професійного вибору.

 

  • професійне виховання – містить низку заходів із формування схильностей і професійних інтересів школярів. Цей напрямок профорієнтаційної роботи передбачає в якості основного підвищення ефективності навчальної роботи, залучення школярів до різноманітних видів позашкільної суспільно-корисної діяльності, стимулювання їх пізнавальних можливостей, самопізнання і самовиховання. Адже поза сумнівами, що тільки в конкретній роботі можливе виховання професійних інтересів, виховання поваги до професії, в основі якої повинна лежати любов до праці, психологічна готовність до будь-якої роботи;

 

  • професійна консультація – науково обґрунтована рекомендація конкретній особі (або групі) в період вибору професії. Потребують її найчастіше випускники 9-11-х класів. Вона ґрунтується на знанні схильностей та інтересів тих, кого консультують , його особистісних якостей. Професійна консультація проводиться з метою допомогти старшокласнику ніби “приміряти” цікавлять його, на себе, задоволення інтересу школяра до конкретної спеціальності (до її змісту, вимог до якостей особистості і врахуванню протипоказань для виконання тієї чи іншої роботи). Впродовж  консультації визначаються шляхи отримання освіти за обраною спеціальністю, терміни навчання, перспективи професійного зростання, затребуваність фахівців на ринку праці.

 

  • професійна діагностика – мабуть, головний елемент профорієнтації. Без неї не можуть функціонувати ні професійна консультація, ні професійне виховання, а тим більше у професійному доборі. Професійна діагностика займається вивченням особистості школяра, процесу зростання, формування якостей, здібностей та інтересів Це фундамент, на якому формується професійне самовизначення особистості.

Ці чотири складові системи профорієнтаційної роботи є головними для роботи зі школярами та студентами коледжів, технікумів. Але і про професійний відбір, і про професійну адаптацію, і про ринок праці випускники шкіл повинні мати уявлення, оскільки: професійний відбір – виявляє придатність людини до конкретного виду праці. Робота з професійного відбору є досить трудомісткою і складною, вимагає спеціальної підготовки в області фізіології, психології, медицини, педагогіки. Цей елемент професійної орієнтації використовується при прийомі на роботу і виявляє придатність людини до конкретного виду праці. Але школярам важливо знати про це, щоб цілеспрямовано формувати в собі якості, необхідні для роботи за обраною спеціальністю.

Професійна адаптація – активний процес пристосування молодої людини до виробництва, нового соціального оточення, умов праці і особливостей конкретної ситуації. Успішність професійної адаптації є одним з головних критеріїв правильного вибору професії, оцінкою ефективності всієї профорієнтаційної роботи.Отже, вміле поєднання всіх компонентів профорієнтації служить основою для подальшого  вибору професії.

 

Відвідування Болградської школи

 

Відвідування Тарутінської школи

Відвідування викладачами ОДАУ одеських шкіл

Інженерно-економічний Факультет

Одеського державного аграрного університету

спеціальність «Геодезія та землеустрій»

Для успішних у майбутньому людей, які обирають престижну професію!!!

Потреба у фахівцях землевпорядного профілю надзвичайно велика, адже саме за їх безпосередньою участю здійснюється земельна реформа в Україні.

Наші випускники працюють у науково-дослідних і проектних інститутах землеустрою, Головних управліннях Держгеокадастру в областях та Управліннях (відділах) Держгеокадастру в районах, ДП Центр державного земельного кадастру та його регіональних філіях, Державних інспекціях з контролю за використанням та охороною земель, у підприємствах, установах і організаціях, що займаються виконанням землевпорядних, земельно-кадастрових та оціночних робіт.

Факультет дає широкий спектр знань і землевпорядник є, по суті, геодезистом, екологом, економістом, правознавцем, ґрунтознавцем, меліоратором, фахівцем у галузі оцінки земель.

Підготовка фахівців здійснюється зі спеціальності «Геодезія та землеустрій» за освітніми рівнями вищої освіти:

  • «Бакалавр» (кваліфікація молодший інженер з геодезії та землеустрою)

Терміни навчання: на базі ПЗСО – 4 роки, на базі ОКР «Молодший спеціаліст» – 2 роки.

  • «Магістр» (кваліфікація інженер-дослідник в галузі землеустрою та кадастру)

Терміни навчання: на базі ОС «Бакалавр» та ОКР «Спеціаліст» за спорідненими напрямами підготовки – 1,4 роки та неспорідненими напрямами підготовки – 2,6 роки.

Перелік предметів необхідних для вступу:

  • Українська мова та література
  • Математика
  • Географія

Факультет є одним із найкращих технічно і технологічно оснащених в Україні, маючи два комп’ютерних класи і найсучасніші геодезичні прилади, закуплені за фінансового сприяння Світового банку в Україні. Факультет ефективно співпрацює з провідними факультетами та науково-дослідними інститутами країн СНД, студенти проходять навчальні та виробничі практики в Німеччині, Австрії, Франції, Великобританії. Студенти забезпечуються житлом. Влітку студенти мають можливість відпочити та оздоровлюватися на університетській базі відпочинку на березі Чорного моря.

Приймальна комісія:

м. Одеса,

вул. Пантелеймонівська 13
+38 (048) 785-10-43
+38 (048) 722-27-28
vstupodau@ukr.net

Чекаємо на тебе, шановний абітурієнт!

 

 

МЕНЕДЖМЕНТ – МИСТЕЦТВО ДОСЯГАТИ УСПІХУ !

Дипломований фахівець з менеджменту може працювати  на посадах:

 

  • керівників та заступників керівників підприємств, установ, відділень, філій;
  • керівника проектів та програм;
  • керівників виробничих підрозділів (дільниць, цехів, майстерень, бригад, ферм);
  • головних та провідних спеціалістів відділів (економічного, маркетингового, фінансового, адміністративного, кадрового, транспортно-експедиційного, матеріально-технічного постачання, збуту, комерційного);
  • менеджера зі збуту;менеджера з матеріально-технічногопостачання;
  • начальник відділу кадрів, HR менеджера;
  • менеджера з логістики;
  • менеджера зовнішньоекономічної діяльності;
  • головних та провідних спеціалістів різних категорій в органах державної влади та місцевого самоврядування;
  • наукового співробітника в науково-дослідних установах;
  • викладача вищого навчального закладу;
  • економіста;адміністратора;
  • експерта, консультанта з питань менеджменту;
  • організатора власного бізнесу.

 

ІНВЕСТУЙ В СВОЄ МАЙБУТНЄ !

 

За даними  журналу FORBES у 2015 році зарплата топ – менеджерів в секторі агрокомпаній України складала:

 

Генеральний директор 980 000   –6300 000 грн. в рік
Операційний директор 700 000  –2500 000 грн. в рік
Директор із виробництва 600 000    –2000 000 грн. в рік
Комерційний директор 600 000    –2500 000 грн. в рік
Фінансовий директор 880 000    –3600 000 грн. в рік
Директор із корпоративних комунікацій 960 000    –1800 000 грн. в рік
Директор із роботи з персоналом 480 000    –1800 000 грн. в рік
Директор юридичного департаменту 480 000    –2400 000 грн. в рік

Джерело:http://forbes.net.ua/ua/magazine/forbes/1401549-rejting-zarplat-2015

 

ОСНОВНІ ФАХОВІ ПРЕДМЕТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МЕНЕДЖМЕНТ»

Бакалаври (4 роки навчання)

 

  • Теоріяорганізації
  • Менеджмент
  • Адміністративний менеджмент
  • Операційний менеджмент
  • Аграрний менеджмент
  • Управління персоналом
  • Організація праці менеджера
  • Логістика
  • Маркетинг
  • Рекламний менеджмент
  • Зовнішньоекономічнадіяльністьпідприємства
  • Управлінняінноваціями
  • Управліннявитратами і контролінг
  • Державне та регіональнеуправління
  • Фінанси, гроші та кредит
  • Економікапідприємства
  • Бухгалтерськийоблік
  • Податкова система
  • Правознавство
  • Господарське та трудове право
  • Аналізгосподарськоїдіяльності
  • Інформаційнісистеми в менеджменті
  • Електроннакомерція
  • Закупівлі і торги

 

 

Магістри ( 1 рік 4 місяці)

 

  • Стратегічне управління
  • Публічнеадміністрування
  • Менеджмент організацій
  • Корпоративнеуправління
  • Фінансовий менеджмент
  • Комунікації в менеджменті
  • Управління проектами та змінами
  • Управлінняякістю
  • Управління маркетингом
  • Психологія управління
  • Методологія наукових досліджень
  • Іноземнамова за професійнимспрямуванням

 

КОНТАКТИ

Одеський державний аграрний університет

Приймальна комісія:

65012, м. Одеса, вул. Пантелеймонівська, 13, 1 поверх, кабінет104.
телефон:+38 (048) 785-10-43 ; +38 (048) 722-27-28
сайт:  osau.edu.ua

 

Завідувач кафедри менеджменту, д.е.н., професор Запша Галина Миколаївна; телефон:093-69-404-27;    098 -22- 897- 42; e-mail:galina.zapsha@gmail.com

Доцент кафедри менеджменту: к.е.н., доцент Мельничук Оксана Іванівна

телефон: 097-445-97-03; ;e-mail:kselenzia@ukr.net

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контакти ОДАУ

Будні університету

Погода в Одесі

Корисні посилання