Одеський державний
аграрний університет

Перспективи Інтернет-маркетингу

Перспективи Інтернет-маркетингу

Нещодавно ми – студенти спеціальності «менеджмент», відвідали дуже цікаву лекцію з інтернет-маркетингу, яку провів маркетолог компанії Readdle Павло Сахацький. Компанія відома на світовому ринку ІТ-продуктів своїми успішними додатками Scanner Pro, PDF Expert і Calendars 5, що неодноразово входили в топ-рейтинги за версією різних технологічних видань, а також Apple.

Перспективи Інтернет-маркетингуЗазвичай, коли лекція не інтересна, то всі достають телефони з карманів і майже не слухають, лукавити не будемо. Але тут була зовсім інша ситуація. Спочатку, що було не очікувано для нас, лектор запропонував нам поставити питання, які нас цікавлять. Вважаю, що це правильно, бо матеріал викладається з врахуванням того, про що ми хотіли б дізнатися. Тому ми слухали зі захватом та непереборним відчуттям пізнати щось нове.

Ми дізналися про сучасні інструменти цифрових маркетингових комунікацій, спрямованих на просування продукції на ринок: як побудувати комплексний профіль цільової аудиторії та залучити його на свій web-ресурс; як планувати, аналізувати та удосконалювати рекламні кампанії в Інтернеті; які тенденції в сучасному SEO (оптимізація сайту для пошукових систем) та багато іншого.

Відповідаючи на запитання про розвиток компанії Readdle, нам розповіли про переваги матричного підходу в організації управління фірмою, сучасні методи мотивації працівників, вимоги до персоналу при працевлаштуванні.

Ми зрозуміли, щоб впевнено дивитися в своє майбутнє необхідно вибрати правильний напрям, поставити ціль, постійно вдосконалюватися, вивчала всі аспекти своєї професії, опановувати мови.

Слід відмітити, що лектор – людина професійна, розумна, комунікативна та з почуттям гумору. Було видно, що йому подобається ця робота. Він розповідав з впевненістю та захватом, який передався нам. Після цієї зустрічі з аудиторії всі вийшли із великим запалом в очах та наполеонівськими планами.

Хотілося б побільше таких захоплюючих лекцій, після яких ми ще тиждень обговорювали їх разом зі студентами.

Анна Фіник, студентка 3 курсу спеціальності «менеджмент»

Перспективи Інтернет-маркетингу

Інші новини

Подати документи